arslege

 

1.12.2018

KRAKÓW

8 GODZIN

MAKSYMALNA LICZBA UCZESTNIKÓW : 12
499

NETTO/OSOBA

CHARAKTER KURSU

Klienci oczekują najwyższego poziomu obsługi od kancelarii prawnej. Zwracają uwagę na detale. Zadbanie o customer experience buduje lojalność klientów i czyni z nich życzliwych ambasadorów marki. Warsztat „Obsługa Klienta w kancelarii prawnej oparta na zaufaniu i bezpieczeństwie” pomaga zrozumieć mechanizmy rządzące doświadczaniem przez klienta i poznać metody optymalnej obsługi oraz narzędzia wspierające jej projektowanie. W zajęciach używane są aktywizujące metody rozwojowe nastawione na efektywne uczenie i zapewniające wysoką dynamikę pracy.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

test

radcy prawni i adwokaci

test

pracownicy działów prawnych

test

aplikanci radcowscy i aplikanci adwokaccy

test

studenci prawa

Teraz z dofinansowaniem UE do 80%
Za darmo sprawdzimy czy się kwalifikujesz.

PROGRAM SZKOLENIA

9:00 – 10:00

  • Pogłębiona runda zapoznawcza
  • Wspólne zbudowanie kontraktu
  • Po co obsługujemy Klienta – praca w parach z omówieniem na forum
  • Persona Klienta i kultura klientocentryczna – inspiracja do strategicznego traktowania customer care
  • Jaką wartość oferujemy Klientowi – praca w etosie empatii w oparciu o Business Model Canvas oraz Golden Ring

10:00 – 10:15

Przerwa kawowa

10:15 – 11:15

  • Co jest ważne dla Klienta – praca w oparciu o Trójkąt satysfakcji
  • Jak (czym) zabić relację z Klientem – ćwiczenie prowokatywne w zespołach
  • Dyskusja moderowana i wspólne wygenerowanie listy fundamentów idealnej obsługi Klienta

11:15 – 11:30

Przerwa kawowa

11:30 – 12:30

  • Inspiracja filmowa i omówienie oraz uzupełnienie listy fundamentów idealnej obsługi klienta
  • Customer experience – inspiracja i dzielenie się doświadczeniami
  • Tworzenie customer journey dla wymyślonej kancelarii
  • Tożsamość – model kompetencji osoby obsługującej Klienta – praca w oparciu o model kompetencji

12:30 – 13:15

Przerwa obiadowa

13:15 – 14:15

  • Co się dzieje z klientem – dynamiczne ćwiczenie rozwojowe dotyczące reagowania i zachowań
  • Funkcjonowanie ludzkiego mózgu – mini wykład
  • Różnorodność – poznaj siebie, zrozum innych i naucz się mówić 4 językami – inspiracja oparta na teorii Junga
  • Silne strony – niebezpieczny sojusznik – inspiracja oparta na badaniach Instytutu Gallupa

14:15 – 14:30

Przerwa kawowa

14:30 – 15:30

  • Komunikacja wielokanałowa – mini prezentacja
  • Język komunikacji – inspiracja
  • Fundamentalne pytania w obsłudze Klienta
  • Komunikacja oparta na aktywnym słuchaniu z wykorzystaniem fundamentów dobrej obsługi klienta – trening rozmów, feedback i omówienie

15:30 – 15:45

Przerwa kawowa

15:30 – 17:00

  • Wywieranie wpływu na podstawie teorii Cialdiniego – prezentacja i dyskusja
  • Etyka obsługi Klienta
  • Mini udoskonalenia – makro efekty – inspiracja
  • Co jest dla mnie ważne – ćwiczenie podsumowujące i rozwijające uważność
  • Runda końcowa: co wynoszę z warsztatu i co deklaruję zmienić po powrocie do kancelarii

TRENER

Michał Czajkowski, Trener, konsultant z wieloletnią praktyką w roli przedsiębiorcy i menedżera w firmach polskich i międzynarodowych. Doradza i prowadzi procesy rozwojowe w obszarach modelowania biznesowego, customer experience, współpracy w zespole, grupowego kreowania i weryfikowania rozwiązań, funkcjonowania w warunkach zmiany oraz komunikacji. Wierzy w ludzi i w to, że małe zmiany u uczestników pozwalają osiągać znaczące zmiany w ich życiu i działaniu organizacji. Pomaga przedsiębiorcom, firmom i zespołom używając angażujących narzędzi rozwojowych i skutecznych, prostych modeli. Pasjonuje go wydobywanie potencjału grupy i jej pojedynczych członków. Jego ambicją jest, by każdy uczestnik tuż po sesji szkoleniowej lub konsultacyjnej przy pierwszej okazji zrobił coś po nowemu, użył poznanego narzędzia, skorzystał z wiedzy, refleksji lub inspiracji. Pracuje z uważnością na drugiego człowieka, humorem i nastawieniem na efekty. Prywatnie miłośnik podróży, zapalony czytelnik literatury hiszpańskiej, łowca pasujących do sytuacji rozwojowych scen filmowych, kibic sportowy i fan rocka.

DLACZEGO WARTO SIĘ UCZYĆ Z NAMI?

abc

tylko praktyczna wiedza

abc

wieloletnie doświadczenie

abc

Najlepsi trenerzy

abc

Możliwość dofinansowania z UE

CO DOSTANIESZ NA SZKOLENIU?

– Profesjonalnie przygotowane materiały szkoleniowe
– Program szkolenia wypracowany przez praktyków
– Małe grupy szkoleniowe
– Bezpłatną, miesięczną prenumeratę on – line magazynu Puls Biznesu


Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Prawomaniacy Sp. z o.o. (dalej: my). Nasz adres: ul. Towarowa 9f/21, 10-416 Olsztyn
Więcej...

Cześć, jestem Paulina.
Jeśli masz pytania odnośnie kursu to proszę skorzystaj z formularza po lewej lub zadzwoń do mnie.
Paulina Czerwińska
tel: 506 152 930
mail: pczerwinska@arslege.pl

Teraz z dofinansowaniem UE do 80%