NETTO/OSOBA
CHARAKTER KURSU
Klienci oczekują najwyższego poziomu obsługi od kancelarii prawnej. Zwracają uwagę na detale. Zadbanie o customer experience buduje lojalność klientów i czyni z nich życzliwych ambasadorów marki. Warsztat „Obsługa Klienta w kancelarii prawnej oparta na zaufaniu i bezpieczeństwie” pomaga zrozumieć mechanizmy rządzące doświadczaniem przez klienta i poznać metody optymalnej obsługi oraz narzędzia wspierające jej projektowanie. W zajęciach używane są aktywizujące metody rozwojowe nastawione na efektywne uczenie i zapewniające wysoką dynamikę pracy.
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?
radcy prawni i adwokaci
pracownicy działów prawnych
aplikanci radcowscy i aplikanci adwokaccy
studenci prawa
Sprawdź inne nasze szkolenia
Teraz z dofinansowaniem UE do 80%
Za darmo sprawdzimy czy się kwalifikujesz.
PROGRAM SZKOLENIA
9:00 – 10:00
- Pogłębiona runda zapoznawcza
- Wspólne zbudowanie kontraktu
- Po co obsługujemy Klienta – praca w parach z omówieniem na forum
- Persona Klienta i kultura klientocentryczna – inspiracja do strategicznego traktowania customer care
- Jaką wartość oferujemy Klientowi – praca w etosie empatii w oparciu o Business Model Canvas oraz Golden Ring
10:00 – 10:15
10:15 – 11:15
- Co jest ważne dla Klienta – praca w oparciu o Trójkąt satysfakcji
- Jak (czym) zabić relację z Klientem – ćwiczenie prowokatywne w zespołach
- Dyskusja moderowana i wspólne wygenerowanie listy fundamentów idealnej obsługi Klienta
11:15 – 11:30
11:30 – 12:30
- Inspiracja filmowa i omówienie oraz uzupełnienie listy fundamentów idealnej obsługi klienta
- Customer experience – inspiracja i dzielenie się doświadczeniami
- Tworzenie customer journey dla wymyślonej kancelarii
- Tożsamość – model kompetencji osoby obsługującej Klienta – praca w oparciu o model kompetencji
12:30 – 13:15
13:15 – 14:15
- Co się dzieje z klientem – dynamiczne ćwiczenie rozwojowe dotyczące reagowania i zachowań
- Funkcjonowanie ludzkiego mózgu – mini wykład
- Różnorodność – poznaj siebie, zrozum innych i naucz się mówić 4 językami – inspiracja oparta na teorii Junga
- Silne strony – niebezpieczny sojusznik – inspiracja oparta na badaniach Instytutu Gallupa
14:15 – 14:30
14:30 – 15:30
- Komunikacja wielokanałowa – mini prezentacja
- Język komunikacji – inspiracja
- Fundamentalne pytania w obsłudze Klienta
- Komunikacja oparta na aktywnym słuchaniu z wykorzystaniem fundamentów dobrej obsługi klienta – trening rozmów, feedback i omówienie
15:30 – 15:45
15:30 – 17:00
- Wywieranie wpływu na podstawie teorii Cialdiniego – prezentacja i dyskusja
- Etyka obsługi Klienta
- Mini udoskonalenia – makro efekty – inspiracja
- Co jest dla mnie ważne – ćwiczenie podsumowujące i rozwijające uważność
- Runda końcowa: co wynoszę z warsztatu i co deklaruję zmienić po powrocie do kancelarii
Sprawdź inne nasze szkolenia

TRENER
Michał Czajkowski, Trener, konsultant z wieloletnią praktyką w roli przedsiębiorcy i menedżera w firmach polskich i międzynarodowych. Doradza i prowadzi procesy rozwojowe w obszarach modelowania biznesowego, customer experience, współpracy w zespole, grupowego kreowania i weryfikowania rozwiązań, funkcjonowania w warunkach zmiany oraz komunikacji. Wierzy w ludzi i w to, że małe zmiany u uczestników pozwalają osiągać znaczące zmiany w ich życiu i działaniu organizacji. Pomaga przedsiębiorcom, firmom i zespołom używając angażujących narzędzi rozwojowych i skutecznych, prostych modeli. Pasjonuje go wydobywanie potencjału grupy i jej pojedynczych członków. Jego ambicją jest, by każdy uczestnik tuż po sesji szkoleniowej lub konsultacyjnej przy pierwszej okazji zrobił coś po nowemu, użył poznanego narzędzia, skorzystał z wiedzy, refleksji lub inspiracji. Pracuje z uważnością na drugiego człowieka, humorem i nastawieniem na efekty. Prywatnie miłośnik podróży, zapalony czytelnik literatury hiszpańskiej, łowca pasujących do sytuacji rozwojowych scen filmowych, kibic sportowy i fan rocka.
DLACZEGO WARTO SIĘ UCZYĆ Z NAMI?
tylko praktyczna wiedza
wieloletnie doświadczenie
Najlepsi trenerzy
Możliwość dofinansowania z UE
CO DOSTANIESZ NA SZKOLENIU?
– Profesjonalnie przygotowane materiały szkoleniowe
– Program szkolenia wypracowany przez praktyków
– Małe grupy szkoleniowe
– Bezpłatną, miesięczną prenumeratę on – line magazynu Puls Biznesu
Sprawdź inne nasze szkolenia
Skontaktuj się z nami, korzystając z formularza po lewej lub bezpośrednio z naszym koordynatorem.
tel: 696 190 910
mail: akademia@arslege.pl